Subscribe:

Labels

Saturday, March 20, 2010

Hutan Lipur Sungai Kancing

Assalamualaikum w.b.t

Hari ini ana ada exam, bersambung lagi 3 paper minggu depan, rabu 1 dan khamis 2.

Semalam ana mengambil kesempatan untuk mereleaskan tension ana di Hutan Lipur Sungai Kancing, di Rawang. Ana ke sana dengan 4 lagi orang kawan ana..sis pija,sis bella,sis rusni dan sis ahda.Sebelum tu kami singgah di cfs dulu nak hantar barang sis rusni, terserempak la ngan sis syu sya,sis atim,sis anith,sis syida.Sembang-sembangla ngan depa dlu sebelum bergerak ke destinasinya..
Atim nak ikut,tp sori la atim,kete ley isi 5 orang je.Lenkali ana bawak van yek..he3.Sampai di cfs tu terserempak ngan sis ahda,kebetulan sis ahda nak balik.Alang-alang ana hantar sekali nanti.Setelah selesai urusan di pj,kami meneruskan perjalanan ke Selayang Mall,nak singgah ke PPD Gombak ngan beli makanan waktu kelah nanti.Tengok jam macam dah tak sempat tapi kami teruskan juga ke destinasi.
Mula-mula kami ke Bukit Lagong tapi ramai sangat orang,tak selesa pula kalau kami nak terjun sekali.Jadi setelah syura,kami bercadang ke Hutan Lipur Sungai Kancing.Setelah 20 minit mengharungi perjalanan, akhirnya kami tiba juga ke destinasi.Dah lama ana tak ke sini sebenarnya,excited macam la sikit.he3..

Mula-mula kami ingat nak mandi dekat atas,tapi penuh.Sepanjang perjalanan tu rasa macam masuk rumah hantu je..he3,ramai sangat peminat kami yang berbulu coklat tu,maklumlah,kami bawa makanan yang agak banyak.Daripada sekor tibe-tibe datang segala 7 keturunan,manenye tak menjerit.he3
Setelah jungle trekking selama 10 minit kami patah balik ke tingkat bawah sebab atas ramai sangat orang.Seronok sangat dapat release tension semalam....rase macam nak pergi lagi.hu3

sedikit gambar untuk dikongsi

















1 comments:

bella said...

huhuhuhu
besttttttttttkannnnnnnnnnn
nanti inshaAllah aku postkan pengalaman kita brada kat sana
nati nk g lagi ekkkkkkkkkkkk

About Me

"Andai diumpama ISLAM seperti sebuah rumah usang yang hampir roboh , maka aku akan berjalan ke seluruh dunia mencari jiwa-jiwa muda...... Aku tak ingin ramainya bilangan mereka Tp aku ingin hati-hati yang ikhlas untuk membantu dan bersamaku membina kembali bangunan usang itu.... (As-Syahid Imam Hasan Al-bana)

Followers